FANDOM

Alice Williams - jedna z głównych postaci w Detroit: Become Human. Jest ona przybraną córką Kary i Luthera, która później w grze okazuje się być androidem.

Rozdziały

Wygląd

Osobowość

Śmierci

Burzliwa Noc

TYLKO NA ZAAWANSOWANYM TRYBIE GRY

Jeśli Kara nie stanie się defektem albo nie uda jej się pokonać Todda, Todd pobije Alice na śmierć. To skutkuje w śmierć Alice i Kary, kończąc ich historię.

Wielka Ucieczka

TYLKO NA ZAAWANSOWANYM TRYBIE GRY

  • Samochód (opcjonalnie)

Jeśli Karze nie uda się uniknąć policjantów, razem z Alice ucieknie na autostradę. Alice zawsze przejdzie na drugą stronę, lecz jeśli gracz nie przejdzie Quick Time Eventu, Kara zostanie potrącona przez samochód. Alice wróci na drogę, uklęknie obok Kary i potrąci ją inny samochód.

Zlatko

  • Zlatko (opcjonalnie, niewiadome)

Jeśli Kara zostanie zresetowana i nie uda jej się odzyskać pamięci, albo skończy się czas zanim znajdzie Alice, Luther pójdzie po Alice i zaniesie do Zlatko. Tam zostanie zapewne zabita albo Zlatko na niej eksperymentuje.

Rozdroża

Walka o Detroit

Relacje

Kara

jest przybraną matką Alice i opiekuję się nią jeśli uda im się uciec od Todda.

Luther

opcjonalnie może zostać przybranym ojcem Alice dziewczynka jest smutna jeśli on zginie.

Todd Williams

jest prawnym właścicielem Alice i Kary bił je ale mimo to Alice raczej go kocha jeśli Todd przeżyje to pod koniec gry w większości przypadkach przytuli on Alice a ona nie będzie stawiać oporu mimo to dziewczynka może go zastrzelić próbując chronić Kare

Zlatko Andronikov

Cytaty

  • "Kara! Zbudź się, Kara!" ~ Alice gdy jest zabierana przez Zlatko.

Ciekawostki

  • Gdy Alice jest atakowana lub zabijana, nigdy nie pojawi się scena gdzie można to zobaczyć. Po jej śmierci można jednak zobaczyć jej ciało.
  • Nie wiadomo czy Alice jest defektem i kiedy to mogło się stać. Dużo rzeczy jednak na to wskazuje; jak to że nie słucha się Todda może go nawet zastrzelić i to że policja mogłaby znaleźć ją i Karę wyszukując jej nadajnika, jednak tego nigdy nie zrobiła.
  • Dużo rzeczy wskazuje na to że Alice jest androidem; jak to że nigdy nie je, nie chodzi do szkoły i jej oddechu nie widać w powietrzu.
  • Alice to pierwszy android bez diody LED.