FANDOM

Connor - jedna z trzech głównych postaci w Detroit: Become Human. Jest on najbardziej zaawansowanym prototypem stworzonym przez CyberLife, który ma pomagać policji w badaniu spraw o zbrodniach popełnionych przez androidy.

Rozdziały

Wygląd

Connor jest podobny do Bryan'a Dechart'a, który użyczył dubbingu. Connor ma ciemnobrązowe oczy oraz zwykłe

włosy, o kolorze brązowym.

Osobowość

Śmierci

Zakładniczka

Przesłuchanie

Wielka Ucieczka

Gniazdo

Most

Jeśli Connor i Hank mają relację poniżej neutralnej, a Connor nie okaże strachu przed śmiercią, Hank postrzeli Connora w głowę.

Wróg Publiczny

Ostatnia Szansa, Connor

Rozdroża

Noc Duszy

Jeśli Connor stał się defektem, ale gracz postanowi mu nie ufać, Markus postrzeli go w głowę.

Walka o Detroit

Ostatnia misja Connora

Connor w Wieży CyberLife

Relacje

Alice Williams

Jeśli Connor przeprosi Karę i Alice w "Noc Duszy" po tym, jak gonił ich w "Wielka Ucieczka", specjalnie zwróci się do Alice z wytłumaczeniem dlaczego to zrobił. Nie wygląda na to, że Connor wie że Alice to android.

Amanda

Gavin Reed

Gavin nie lubi Connora, jak reszty androidów. Często go przezywa i się z niego wyśmiewa, a w "Czekając na Hanka..." może go uderzyć. Connor może być miły albo chamski wobec Gavina, ale zwykle nie zwraca uwagi na jego przezwiska.

Hank Anderson

Kara

Wygląda na to, że Kara nie jest zła na Connora jeśli goni ją i Alice w "Wielka Ucieczka". Jeśli Connor ją przeprosi za to w "Noc Duszy", Kara od razu mu wybacza.

Markus

North

Cytaty

Ciekawostki

  • Connor jest jedynym protagonistą który nie deaktywuje swojej skóry w grze, nie licząc zwiastunów.
  • Connor może umrzeć 10 razy w grze.
    • Czyni go to jedyną postacią która może powrócić po śmierci kilkukrotnie.
    • Defektywny Connor może umrzeć 7 razy, gdyż śmierć po dewiacji prowadzi do ścieżki Connora-maszyny. Connor-maszyna może umrzeć 9 razy.
    • Po dziewiątej śmierci, na kurtce Connora nadal widnieje -60 zamiast -61. Jest to najprawdopodobniej przeoczenie twórców.
    • Osiem z tych śmierci liczy się do trofeum TAM I Z POWROTEM.
  • Connor to jedyna grywalna postać w grze która może wybrać czy chce stać się defektem czy zostać maszyną.
  • Connor to jedyna grywalna postać ze swoją nazwą w jakimś rozdziale.
  • Krawat Connora nie jest częścią jego uniformu. Nosi on go w celach kosmetycznych.
  • To aktor Connora, Bryan Dechart, wymyślił jego kod seryjny.
  • W demo gry, kodem seryjnym Connora jest #687 899 150.