FANDOM

Connor jest androidem RK800 i jednym z trzech głównych bohaterów Detroit: Become Human. Zbudowany jako zaawansowany prototyp, ma na celu wspomaganie egzekwowania prawa przez człowieka; w szczególności w badaniu przypadków dotyczących androidów defektów.

Wysłany do Departamentu Policji Miasta Detroit, Connor został przydzielony do pracy z por. Hankiem Andersonem. W toku dochodzenia Connor może dokonywać odkryć na temat spraw, siebie i stać się decydującym czynnikiem w przechylaniu nadchodzących wydarzeń.

Biografia Edytuj

Przed grą Edytuj

Connor jest prototypem serii CyberLife RK, model RK800. Został wydany w sierpniu 2038 roku [1].

Został zaprojektowany przez firmę, aby zbadać i poradzić sobie z odbiegającymi od rzeczywistości androidami i wesprzeć tamtejszy departament policji w Detroit. Po raz pierwszy wysłano go w tym samym miesiącu, w którym został zwolniony.

Connor zaczyna się od "- 51" dołączonego do jego numeru seryjnego, który liczy się zgodnie z użytymi ciałami.

W grze Edytuj

W rozdziale "The Hostage", po tym jak przyjął rolę negocjatora, spotyka się z odmieńcem androidem o imieniu Daniel, który bierze zakładniczkę Emmy Phillips. Bazując na działaniach gracza, Connor może albo uratować Emmę, albo nie, z Connorem żyjącym lub umierającym w tym procesie. [2]

Partner Edytuj

Hank i Connor, bar Jimmy, partnerzy

Connor znajduje Hanka w barze Jimmy'ego.

W listopadzie 2038 r. Connor zostaje wysłany do Departamentu Policji Miasta Detroit, aby pomóc w dochodzeniu w sprawie zboczeńców z Detroit i został przydzielony do porucznika Hanka Andersona. Connor i Hank Anderson mają misję w sprawie możliwego zabójstwa dla człowieka o imieniu Carlos Ortiz, którego zabił jego własny android.

W tej misji nie ma żadnej śmierci dla Connora. Może znaleźć androida i wezwać go ze swojej kryjówki do tamtejszej policji. Alternatywnie, jeśli Connor nie jest w stanie odkryć właściwej sekwencji działań podczas zabójstwa i rozlał napój Hanka przedtem, Hank zostanie zirytowany i zrezygnuje z misji, zmuszając Connora do rezygnacji. Android pozostanie niewykryty. [3]

Carlos "Android" (jeśli został znaleziony) zostaje przywieziony na posterunek policji, gdzie przesłuchuje go bezskutecznie Hank i Gavin. Connor następnie zgłasza się na ochotnika, by przesłuchać odbiegającego androida, co powoduje, że Gavin się śmieje, ale Hank mówi Connorowi, żeby szedł naprzód.

Podczas przesłuchania gracz może wybrać presję lub sympatyzować z dewiantem, z których każdy prowadzi do innego wyniku. Jeśli android zostanie zmuszony do zbytniego nacisku, spróbuje popełnić samobójstwo po przesłuchaniu, do którego oficer Chris Miller spróbuje powstrzymać HK400 przed zniszczeniem. Jeśli Connor interweniuje, odbiegający bierze pistolet oficera Millera i strzela do Connora, potem do siebie.

Jeśli android zostanie zmuszony, ale Connor nie interweniuje, android kradnie pistolet oficerski i strzela, ale pozostawia Connora przy życiu. Alternatywnie, jeśli gracz dostaje spowiedź bez naciskania na androida, zamiast tego idzie cicho i jest zamknięty w celi na stacji. Jeśli Connor wywiera na niego odpowiednią ilość, przyzna się i Connor będzie musiał powstrzymać Chrisa przed naciskaniem go bardziej. [4]

Czekając na Hanka ...

Connor przybywa na posterunek policji i szuka biurka porucznika Andersona, który jest wolny z powodu późnego zgłoszenia obowiązków służbowych. Connor ma możliwość interakcji z otoczeniem, czekając na pojawienie się Hanka.

W zależności od wyborów gracza, postacie, które Connor już spotkał, będą oszołomione, jeśli Connor został zabity podczas przesłuchania przez podejrzanego. Jeśli android przeżył przesłuchanie, zostaje umieszczony w celi. Opcjonalnie, Connor może zadawać pytania od androida, chociaż może uszkodzić się w swojej komórce.

Connor może również zajrzeć do biurka Hanka lub zapytać od okolicznych funkcjonariuszy policji, kiedy wejdzie Hank. Connor może spojrzeć na biurko Hanka, by uzyskać informacje o jego zainteresowaniach, karierze dla zwierząt i policji. Connor ma możliwość korzystania z telefonu komórkowego, aby zadzwonić lub zostawić pocztę głosową na telefonie Hanka.

Kiedy Hank przybywa, spotyka swojego przełożonego, kapitana Jeffreya Fowlera, który dzwoni do niego w swoim biurze. Connor może śledzić Hanka w środku, ale może też zostać na zewnątrz.

Wewnątrz biura kapitana, kapitan Fowler wyznaczy Hanka do zbadania przypadków odbiegających od normy, mówi, że Hank jest najbardziej wykwalifikowaną osobą, która zajmuje się przypadkami dewiacji i przestaje działać bez szacunku. Ponadto Jeffrey mówi Hankowi, aby współpracował z Connorem, który jest najnowocześniejszą technologią i który będzie działał jako jego partner, a folder dyscyplinarny Hanka jest już wystarczająco duży, by był powieścią. Jeffrey nie chce złożyć kolejnego raportu na jego temat. Po tym, jak Hank ze złością opuszcza biuro Fowlera, Connor ma możliwość porozmawiania z kapitanem Fowlerem, który powie Connorowi, żeby odszedł lub zignorował Connora.

W zależności od podejść dialogowych, które gracz wybiera, Connor będzie rozmawiał z Hankem o tym, że ma problemy z androidami w ogóle, ale Connor może porozmawiać z Hankiem o innych tematach, jeśli gracz przeanalizuje biurko Hanka.

Hank i Connor, czekają na hanka

Hank wkurza się na Connora.

Connor może używać komputera do przeglądania raportów przypadków na temat dewiantów. Kiedy Connor skończy, Hank się zirytuje i popatrzy na tablet, żeby zignorować Connora. Android może porozmawiać z Hankem o swoich problemach z Connorem, w zależności od wyborów gracza. Hank będzie zirytowany i uderzy Connora o szklaną barierę przy biurku.

Jeśli Kara umiera w Stormy Night... ...

Noc Edytuj

Jeśli Hank opuści policję w "Ostatniej Szansie, Connor" (jego związek z Connorem musi być wrogi w tym rozdziale), Connor pójdzie do domu Hanka. Hank będzie zły i myśli o zabiciu się. Jeśli Connor zmarł i powrócił w poprzednim poradniku, Hank opowie o tym, jak śmierć Connora przypomina mu jego syna; jeśli Connor nigdy wcześniej nie umarł, Hank opowie o swojej złości wobec androidów. Po rozmowie Hank popełni samobójstwo. [15]

Jeśli Connor zostałby Defektem, znajdzie się w bezpiecznym miejscu wraz z resztą Jerycha, Markusa, Północy, Kara, Alice, Josha i Szymona (jeśli którakolwiek z tych postaci umrze wcześniej, nie pojawią się). Jeśli Markus wciąż żyje, Connor poprosi go o wybaczenie. Markus może zaufać Connorowi albo go zastrzelić. Jeśli Markus wybierze tę drugą, odbiegający Connor umrze, a inny niezbyt odległy RK800 zostanie wdrożony. Jeśli Markus ufa Connorowi, powie Markusowi o swoim pomyśle uwolnienia tysięcy CyberLife androidów.

Jeśli Markus nie żyje, Connor może chodzić i porozmawiać z innymi obecnymi postaciami, zanim będzie mógł posłuchać planu rewolucji na Północy.

Walka o Detroit Edytuj

W rozdziale "Bitwa o Detroit" maszyna Connor lojalna wobec CyberLife zagra ścieżką "Ostatnia misja Connora", Deviant Connor lojalna wobec rodem z Jericho zagra na ścieżce "Connor at the CyberLife Tower".

Ostatnia misja ConnoraConnor w wieży CyberLife

Jeśli Connor jest maszyną, wejdzie po schodach jednego z budynków na dachu Hart Plaza. Connor ustawi karabin snajperski, aby zamordować odbiegającego przywódcę (Markus lub Północ). Connor zostanie przerwany przez Hanka lub kapitan Alllen rozkazuje Connorowi, by przestał robić to, co robi. Może współpracować z Hankem, opuszczając budynek, Connor może z nimi walczyć, Connor się zabija, Hank zostaje zepchnięty z budynku, Connor zostaje zepchnięty z dachu Hanka, walcząc, Allen zabija Connora lub kapitana Allena i jego zespół. Jeśli Connor przeżyje walkę, odkryje, że karabin snajperski jest uszkodzony i odejdzie, lub gdy Connor zginie, inny zajmie jego miejsce. [16]

Credits Scene Edytuj

Connor ma dodatkowe sceny dostępne w grze, w formie dwóch scen o średnim kredycie.

Jeśli Connor i Hank są żywi i przyjaciele, i mieli udane powstanie androidów: Hank czeka przed karmą dla kurcząt. Connor przybywa, uśmiechają się i obejmują. [17]

Jeśli Connor spełni swoją misję, a powstanie androidów zostanie udaremnione: Amanda wzywa Connora do Ogrodu Zen, aby się przesłuchać. Przedstawia go swojemu następcy modelowi RK900 i mówi mu, że on, teraz już nieaktualny, zostanie dezaktywowany. [18]