FANDOM

CyberLife jest wiodącym na świecie projektantem, producentem i sprzedawcą androidów w Detroit: Become Human.

Założona przez Eliasza Kamskiego, CyberLife produkuje wszelkiego rodzaju androidy od domowych asystentów do nauczycieli, lekarzy, policjantów, a nawet żołnierzy. Z siedzibą w Detroit mają wieżę CyberLife i pięć sklepów w całym mieście, a także otworzoną fabrykę w Milwaukee. Jego hasłem jest "Zaprojektowany przez CyberLife, zbudowany w Detroit."

Historia Edytuj

Po tym, jak Kamski wynalazł Thirium 310 i biokomponenty, Android nazwany Chloe publicznie przechodzi testy Turinga twarzą w twarz w 2022 roku. Wraz z popytem, ​​firma zaczyna masowo produkować. W 2024 roku linia produkcyjna CyberLife przynosi ST200, więc firma wprowadza na rynek pierwszy android w Detroit. ST200 to model pomocy osobistej, który może mówić w kilku językach i wykonywać większość zadań, które człowiek może wykonać.

Wraz ze wzrostem produkcji i popytu na androidy CyberLife, CyberLife z siedzibą w Detroit ogłasza wydanie pięciu nowych modeli zaprojektowanych do obsługi w tak różnych dziedzinach, jak pomoc krajowa, szkolnictwo wyższe i medycyna w 2027 r. Również sprzedaż osiąga milion w tym rok. CyberLife zaczyna wprowadzać na rynek model podstawowy na poziomie 4 999 USD, demokratyzując androidy dla ogółu społeczeństwa.

Kiedy firma zbliżała się do wartości 500 miliardów dolarów, pojawiły się pogłoski, że Kamski nie zgodził się ze swoimi udziałowcami w sprawie strategii. [1]

W 2028 r. Kamski zrezygnował z funkcji prezesa i opuścił CyberLife. [2] [1]

Kamski po 2028 Edytuj

W 2030 r. CyberLife kończy handel z wyceną rynkową w wysokości 850 mld USD, co czyni ją najcenniejszą firmą na świecie. Dzięki nowym modelom, które są regularnie publikowane i wprowadzane do obrotu w całym kraju, gigant w Detroit nadal rozwija się w fenomenalnym tempie i sugeruje, że jest pierwszą firmą, która złamie bilion dolarów.

W 2031 r. Rząd USA nakazuje dwóm milionom androidów do użycia w piechocie, w celu zmniejszenia ofiar wśród ludzi, z żołnierzami androidów. W tym samym czasie, Michigan ogłasza zakup 5000 Androidów, aby pomóc departamentom ścigania.

W 2038 r. CyberLife miało pięć sklepów w całym mieście, np. w Greektown i Capitol Park.

W 2038 roku, pierwsze zoo CyberLife w Detroit otwarto 5 listopada, pokazując setki gatunków, z których większość wymarła, na ponad 100 akrach naturalnych środowisk; wśród nich były niedźwiedzie polarne, lamparty, słonie i dwa niebieskie wieloryby. CyberLife ogłosiło także otwarcie 11 nowych zoo androidów w całym kraju. [3]

Kolejne zoo z Androidem, które miało otworzyć się w 2038 roku, było pierwszym androidem w zoo w Los Angeles, które miało wystawiać wszystkie gatunki wymarłe w ciągu ostatnich 30 lat. [4]

W 2038 roku CyberLife oficjalnie stało się pierwszą na świecie bilionową firmą, "z ponad pięćdziesięcioma milionami androidów sprzedanych w samej Ameryce" (raport z kanału 16 w dniu 8 listopada) [5].

Wybuch epidemii defektów, rok 2038 Edytuj

W 2038 r., Po coraz większej serii błędów i dziwnych zachowań androidów, CyberLife przeprowadziło śledztwo w sprawie zjawiska określanego jako "dewiacja". W tym celu wdrożyli swój najnowszy model Androida, prototyp "Connor" RK800, i wysłali go, aby asystował policji miejskiej Detroit. Jego misja, nadzorowana przez Amandę, polegała na badaniu defektów, a następnie powstrzymaniu rewolucji androidów.

Jeśli rewolucja androidów zostanie udaremniona, CyberLife jest pewne, że ​​odzyska zaufanie swoich klientów i kontynuuje produkcję androidów, zaczynając od RK900, z czego 200 000 sztuk jest wkrótce kupowane przez Departament Stanu USA.

Jeśli Connor stanie się defektem, stwierdzi, że zostało to zaplanowane, aby nieświadomie byl agentem, a CyberLife mogło potem wznowić kontrolę nad nim dla własnych celów.

Jeśli Connor stanie się przywódcą rewolucji, stwierdzi, że CyberLife zaprojektowało rewolucję i zamierza wykorzystać Connora jako swoją marionetkę.