FANDOM

Kara – jedna z trzech głównych postaci w Detroit: Become Human. Jest ona androidem modelu AX400, które są używane do pomocy domowej.

Rozdziały

Wygląd

Osobowość

Śmierci

Burzliwa Noc

Wielka Ucieczka

  • Samochód (opcjonalnie)

Zlatko

Rozdroża

Walka o Detroit

Relacje

Alice Williams

Alice to przybrana córka Kary. Kara specjalnie łamie oprogramowanie żeby pomóc Alice. Po tym jej priorytetem jest to, żeby Alice była bezpieczna i miała się dobrze. Kara przez cały czas wiedziała że Alice to android, ale postanowiła to ignorować.

Connor

W rozdziale "Wielka Ucieczka" jest opcja żeby Connor gonił Karę i Alice przez autostradę. Jeśli Connor stanie się defektem, Markus umrze i Kara nie umrze, Connor może do nich podejść i przeprosić za to.

Luther

Luther jest towarzyszem Kary i Alice po rozdziale "Zlatko". Kara lubi androida, a nawet traktuje go jak rodzinę. Gdy Luther chce poświęcić się dla Kary i Alice, Kara mówi że nie może tego zrobić.

Markus

North

Ralph

Rose Chapman

Todd Williams

Zlatko Andronikov

Cytaty

Ciekawostki

  • Deweloperzy gry zastanawiali się nad opcją żeby to Kara była liderką rewolucji androidów jeśli Alice i Markus umrą.
  • Jest ona jedyną grywalną postacią która jest płci żeńskiej.
  • Jest ona jedyną grywalną postacią która nie może zabić albo zostać zabita przez inne grywalne postacie.
  • Jest ona najmniej grywalną postacią w grze. Występuje tylko w 12 rozdziałach, z czego tylko w 10 można nią sterować.
  • Kara ma najwięcej szczęśliwych zakończeń w grze
  • Kara może umrzeć najszybciej ze wszystkich trzech grywalnych postaci. Może ona umrzeć już w Burzliwej Nocy, która jest siódmym rozdziałem gry.
  • Kara to jedyna grywalna postać przy której gracz może zmienić jej wygląd.
  • Słowo "kara" znaczy "kochana" po latyńsku, "przyjaciel" i "miłość" po irlandzku i jest podobne do angielskiego słowa "care".