FANDOM

Kara – android AX400 stworzony przez CyberLife oraz jedna z trzech protagonistów w grze Detroit: Become Human. Pełni rolę pomocy domowej w domu Todda Williamsa oraz zajmuje się jego córką - Alice Williams.

Połączenie Kary z młodą Alice może wywołać przewrót, który sprawi, że Kara zniszczy swoje dotychczasowe rutynowe życie i zacznie swoją podróż po świecie w chwili, kiedy androidy mogą wzrosnąć w sile i zmierzyć się ze swoimi twórcami.

Biografia Edytuj

„KARA” Edytuj

Podczas montażu androida „Kara” były testowane jej właściwości fizyczne i funkcje poznawcze przez operatora. Kiedy Kara uświadomiła sobie, że zostanie zresetowana, sprzedana i uznana rzeczą, pokazała niepokój zwracając uwagę: „I thought I was alive”. Operator zauważył ten błąd, przez który Kara musiała być rozmontowana i zbadana. Przestraszona i zapłakana błagała o życie i umysł, namawiając operatora do powstrzymania demontażu i wysłania jej do sprzedaży pomimo „błędu” obiecując, że nikomu o tym nie powie.

Przed akcją gry Edytuj

Kara, AX400 #579 102 694, została wysłana do sklepu, gdzie szybko ją sprzedano, a następnie odsprzedano kilka razy.
Ostatecznie została kupiona przez byłego taksówkarza, Todda Williamsa. Kazał jej zajmować się domem i opiekować się jego córką Alice. Todd obrażał, używał przemocy i zniszczył Karę kilka razy, a przynajmniej część z tych sytuacji była spowodowana próbą ochrony Alice. Za każdym razem Kara była wysyłana do naprawy, a wracała naprawiona ze zresetowaną pamięcią. Później w grze, Todd może sporządzić raport policyjny, w którym zeznaje, że Kara przejawiała agresję w przeszłości.
Todd powiedział, że jego córka nazwała ją „Kara”, jednak możliwe jest, że Alice otrzymała imię od Kary.
W 2038, Kara została ponownie poważnie uszkodzona przez Todda, który oddał ją do naprawy do sklepu Android Zone, który musiał ją zresetować i wyczyścić jej pamięć.

Rozpoczęcie Edytuj

5 listopada 2038 o 15:24, Kara restartuje się w sklepie Android Zone. Jej właściciel Todd, przyjeżdża ją odebrać i rejestruje jej imię, jako „Kara”. Potem jadą razem do domu.

Nowy dom Edytuj

O 16:53, Kara przyjeżdża do domu Todda. Mężczyzna instruuje ją, aby zajmowała się domem i opiekowała się jego córką Alice, zaczynając od sprzątania. Kara spotkała dziewczynkę i nawiązywała z nią więź od nowa, znalazła bordo i została przyłapana przez Todda, który ostrzegł ją, żeby nie zaglądała w jego rzeczy. Ostatecznie, Kara posprzątała wszystkie pomieszczenia, ale kiedy rozmawiała z Alice, mogła dostać od niej klucz, który ujawnił prawdę, że Kara nie została zniszczona w wypadku samochodowym, ale przez Todda. Kara zobaczyła mężczyznę krzyczącego na Alice.