FANDOM

North - androidka w Detroit: Become Human. Kiedyś pracowała w Klubie Eden, później uciekła do Jerycha gdzie razem z Markusem chce uwolnić androidy.

Rozdziały

Osobowość

North przez swoją przeszłość od samego początku pokazuje swój temperament oraz chęci zemsty. Do samego końca uznaje,że najlepszym sposobem na wygraną jest walka. Mimo wszystko potrafi być też delikatna i opiekuńcza.

Śmierci

Rozdroża

Walka o Detroit

Relacje

Connor

Kara

Josh

Markus

Simon

Cytaty

  • "Tym dla nich jesteśmy. Tylko towarem na sklepowej witrynie. Pokażemy im kim jesteśmy." 
  • "Wolę nienawiść niż obojętność." 
  • "Jeśli chcą wojny, to będą ją mieli"
  • "Zabili ich, pozarzynali jak jakieś zwierzęta."
  • "Byłam nikim, lalką zaprogramowaną żeby zaspokajać ludzi, zabawką dla ich przyjemności..." - North do Markus a, mówiąc o swojej przeszłości.

Ciekawostki

  • Jest ona trzecią postacią która zmienia swój wygląd w grze, i drugą która zmienia kolor włosów.
  • W rozdziale Czekając na Hanka widnieje kartoteka North.
  • Jeśli Markus umrze przed Nocą Duszy, North stanie się nowym liderem androidów.
    • Jeśli Connor jest maszyną, rewolucja North nigdy się nie uda. Jeśli Connor jest defektem, to on staje się liderem androidów.
  • Jeśli Markus zostanie wyrzucony z Jerycha ale wróci, telewizja nadal będzie mówiła że to North jest liderką androidów.
  • Według Romain Joaundeau, North miała się nazywać Riley.
  • Na jednym z concept artów można zobaczyć North z Markusem który wynajmują mieszkanie i zajmują się dzieckiem.

Zdjęcia

03adaf711657194e8b9bdc7d19a34b27cec357d8r1-480-480v2 uhq
67312097 383336622379318 7673664411405629757 n
Detroit-Become-Human-North
Tumblr pcftd0XaCp1uilzkuo2 500
Maxresdefault
Tumblr pbbzpiaC3P1qmvozro1 1280