FANDOM

PRZEBŁYSK JERYCHA - brązowe trofeum.

Jak zdobyć

Wieża Stratford

Gdy Markus i reszta dostaną się do korytarzu z dwoma pracownikami, wybierz opcję "ATAK" i zastrzel pracownika przy telefonie, albo oszczędź pracownika uciekającego z pokoju. Jeśli oszczędzisz uciekającego pracownika, gdy strażnicy wejdą do pokoju i postrzelą Simona, pomóż Simonowi, inaczej nie będzie opcji zdobycia trofeum w następnym rozdziale. Gdy cała grupa dostanie się na dach, wybierz opcję "ZOSTAW" przy Simonie.

Wróg Publiczny

Gdy Connor będzie mógł przeszukać piętro 79., idź na dach. Po sprawdzeniu miejsca, w którym leżał Simon w poprzednim rozdziale, używaj przycisku R2 żeby widzieć niebieską krew, za która masz podążać. Kiedy dotrzesz do miejsca gdzie Simon się chowa, otwórz drzwi, a gdy Hank schowa się z Connorem, wybierz opcję żeby iść do Simona. Przejdź dobrze QTE, a trofeum pokaże się gdy schemat rozdziału się włączy.

Ciekawostki

  • Zdobycie tego trofeum uniemożliwia zdobycie OCALENI, gdyż Simon umrze gdy Connor do niego podejdzie. Jeśli gracz wybierze opcję "ZOSTAŃ Z HANKIEM", Simon tak czy siak umrze.